čtvrtek 24. května 2012

O ničem i o všem.



Dost dlouho jsem nedostal chuť psát. Život není jenom samá sranda a mám nyní zrovna období, které nenese inspiraci na psaní. Zdravotní problémy snad všech členů rodiny a zajištění nočního klidu mi však nevzali chuť do života. To že mi hospodský odmítl natočit pivo a byl jsem "nabrán na rohy obecního vola", tak to mne spíše rozesmálo. Ty reakce byly očekávané a za ten noční klid stály.
Problémem začíná být počasí. Na zahradě některé výsevy ani nevešly. Zalévat mrkev el. čerpadlem je finanční sebevražda a tak tam asi porostou cukety a dýně. Krásně vzrostlé brambory spálil mráz i s těma potvorama pruhovanýma, co na ně kladly vajíčka. Dnes už se zase trochu zelenají, ale na sklizni to bude poznat. Jahody, do kterých jsem obrátil 5 dvousetlitrových sudů předehřáté vody, vydávají první drobné červené plody. No nebude to žádný zázrak se sklizní.
Vysázené lilie, o kterých Starkl uváděl výšku 1,5 metru nasazují na květ při výšce 25 cm. Zato mi na okně rozkvetl Krvokvět.
Vnučka má již zase veselá kukadla, její bráška již maže ráno do školy, příští středu budou nové zuby a v pátek potom jedu na sraz ze ZDŠ. Vše je jak má být, i Tomášek "z vrchu" vstává pravidelně v 5 ráno.
Díky za přízeň.

VL

Žádné komentáře:

Okomentovat