čtvrtek 26. ledna 2017

Laurentius Ondrůšek Otec zakladatel


Lánový Rejstřík udává Martina Vondrůšků jako uživatele 1/4lánu v Šitbořicích.
První zmínku v matrice jsem našel v Žatčanech kde se oženil syn Laurentise Martin s Mariannou Trbušanskou. 

Ti se po svatbě odstěhovali do Nesvačilky kde se jim narodila dcera Marianna
http://actapublica.eu/matriky/brno/prohlizec/4540/?strana=35


Mají spolu celkem 7 dětí avšak pokračování rodu jsem objevil pouze u Marianny jenž se provdala v roce 1739 za Symona Sýkoru z Nesvačilky. Ten však na jaře 1740 umírá a Marianna si na podzim bere  Josefa Podlouckého ze Žatčan (doufám že jsem vybral toho správného, jelikož tam byli dva toho jména). Spolu měli syna Mathiase jenž se oženil s Juditou Blažkovou z Nesvačilky (a zde jsem měl zase problém s výběrem ženicha jménem Mathias Podloucký syn Josefa Podlouckého, byli tam dvakrát). Ti měli spolu 8 dětí ale prozatím jsem nenašel u žádného pokračování. Snad časem
13.1.2017     

A ono to zase tak dlouho netrvalo. Dnes jsem narazil na svatbu Cyrila Podlouckého z Nesvačilky 
se  slečnou Rosalii Švábenskou z Moutnic. Psal se rok 1895. Je tedy velice pravděpodobné, že Podloučtí v Moutnicích jsou potomky zakladatele Nesvačilky Laurentiuse Ondrůška.
31.1.2017                        

VL

Žádné komentáře:

Okomentovat