pátek 30. listopadu 2012

Kukátko č.50

Výroční Kukátko č.50 je trochu jiné. Obrázek vás trochu mate, autor je z Ballymulveey v Irsku

Úterý 25.září 2012

Železné Koně




Přišla domů poloviny jarní přede mnou
K domu louce Callow.
I byl vychováván v menším domě
Přesto fit, dobře zapadají následovat.
John a Jack udělal dohodu
Já bych sloužil můj čas na zemi
Okolní větší dům
Moje budoucnost byla stanovena v půdě a písku.

Dva body a před dvěma lety
Vzali jsme naše příslušné místa,
I orat s koněm ušlechtilejší
Přesto nikdy kopl stopy.
Šest léta později bouda má větší
S konkrétními lamel a dynamizuje
"Potřebujeme více koní Mike" řekl John,
V měsíci červnu jsem dostal nárůst.

Stejně jako bible jsme koupili off Kane
A byl jsem fit a schopen
Chcete-li řídit železné koně doma
A parkovat je ve stáji.
Mnoho koní se stáhlo
Pod kapotou oceli
A Zetor byl klisnička jméno
Český zázrak na kolech.

Třicet let jsme spolu zorané
Její sídlo a důl sám jako jeden.
Každá úloha byla někdy zeptal
Bylo provedeno ve velkém stylu v dešti a slunci.
Je stejně dobrý jako v první den
Cestovali jsme z Edgeworthstown,
Jako dobrý obránce na tým Forgney
Nikdy tě zklamal.

Žádné komentáře:

Okomentovat