pondělí 23. ledna 2012

Lont č.4, úvodník

Každý člověk má mít víru a chuť jít vpřed životem - mít svůj Mys Dobré Naděje. Je faktem, že nedávno jsem onu chuť jaksi ztratil a v rozčilení zrušil svůj "poklad" LONT č.3. Na Google se nelze vrátit takže nejsem schopen pokračovat na jednou zrušených stránkách. Založil jsem pro sebe ( opravdu cítím potřebu předávat historii dále) a samozřejmě i pro Vás, moji milí i nemilí čtenáři nové stránky LONT, NESVAČILKA V OBRAZECH.
Těch 27000 návštěv Lontu č.3 je pro mne závazkem se zlepšit. Je však jisté, že se nemohu zalíbit všem (to ani nechci) a proto prosím kritiky aby své připomínky vylévaly pouze na moji hlavu.
 Já jsem vždy svůj a možná mám i "o kolečko více", jak mi napsal v rozčilení jeden nespokojený čtenář, ale je to tak dobře. Nechci jen v bramborách páchnout od hnoje. Historie a svět to je co mne zajímá a možná, že kdyby mi tam to kolečko chybělo, tak internet nezvládnu.
Mám svůj "Cape of good hope" pro chuť překonávat životní trápení.

Zde je email: lizalvit@gmail.com


Lízal Vít

Žádné komentáře:

Okomentovat