středa 22. února 2012

Lízal ze Židlochovic


Již před léty jsem v Židlochovicích na rehabilitaci narazil na zdravotní sestru, která se hlásila k Lízalům z Nesvačilky. Samozřejmě jsem ji slíbil, že nahlédnu do knihy pana Koníčka a pokusím se ji zjistit něco o jejím rodu.
Čas letí jako bláznivý a ledabylý slib zůstával nesplněn. Už se mailem ozval i její bratr s žádostí o tutéž pomoc. Jak sami vidíte, začal jsem na historii Lízalů pracovat a dneska mi pod okny zastavil svěží čilí důchodce na kole. Byl to Josef Lízal ze Židlochovic. Přijel se podívat na dům č. 28 a zastavil se pro radu jak vyhledávat na internetu v matrice, i u mne.
Velice příjemné chvíle s inteligentním pánem při povídání o našich předcích.  Rodina asi nebudeme jelikož  jeho předci přišli do Nesvačilky v roce 1823 z Moutnic.
Potěšil mne informací o dobrém zdravotním stavu učitele pana Zdeňka Koníčka.
VL

Žádné komentáře:

Okomentovat