pondělí 27. února 2012

Šance 2012 - The new chapel




Již staletí zkrášluje tato boží muka krajinu.

Nedávno se ve vašich poštovních schránkách objevila obálka, která Vám umožní se na věky zapsat pozitivně do dějin naší obce. Tato možnost je velice výjimečná a takřka neopakovatelná. Jde o nabídku, která vás bude zbytek života těšit. Ne každá generace se může tak pozitivně zapsat do obecní historie jako ta naše.
Nejde o první pokus o výstavbu kaple, ale jistě to bude první úspěšný. Po vybudování všech nezbytných doplňků lehkého žití je čas postavit něco hezkého, duchovního, s rozměrem ukazující naši hodnotu.
Jsme Evropané vyrostlí na křesťanských základech a nyní má každý malou možnost podpořit tyto hodnoty. Proto je v každé schránce tato šance.
Kaple bude vybudována a je na každém jaký kousek radosti si z ní vezme.
Přeji vám lehké rozhodování a velkou radost z budování.
VL




































Recently, in your mailboxes appear envelope that will allow you to ever enter into a positivehistory of our village. This is very rare and almost unrepeatable. This is the offer that you willenjoy the rest of his life. Not every generation can be so positively enroll in local history asours.
It is not the first attempt to build the chapel, but it certainly will be the first successful. After the construction of all necessary equipment for light life time to build something nice, spiritual, dimension to showing our value.
We Europeans grew up on Christian foundations and now every little opportunity to promote these values. Therefore, in the mailbox every chance.
The chapel will be built and what is on each piece of joy you take from it.
I wish you light and happy decision of the building.
VL

3 komentáře:

  1. Když už Vám tu tak šťourám do kdečeho *, vyjádřím se i k tomuhle, ačkoli jsem to původně neměl v úmyslu a dost váhal – na jedné straně, je to záležitost Nesvačilských, říkal jsem si, na druhé straně, jestli si tam tu hrůzu postaví, budou se na to muset dívat i ostatní.

    Přiznám se, že se mi ten návrh nelíbí. Co na něj říkají občané a farníci nesvačilští? - Nemyslím to nijak absolutně. Možná, že do městské zástavby by se docela hodil, ale nezdá se mi prostě vhodný pro tu venkovskou. Je to trošku takové japonské origami, ale – jak říkám – obecně proti němu nic nemám.
    TG

    * A můžete si za to taky Vy sám – neměl jste při své návštěvě na blogu pana Jiřího Kovaříka tahat lva za ocas, pak bych Vám tu teď neřádil.
    http://napoleon-knihy.blogspot.com/2011/12/cesta-roberechta-briche-na-svatou.html

    OdpovědětVymazat
  2. Milí Theodore jsem rád, že se mnou někdo diskutuje. Ba co víc, že se mnou diskutují lidé vzdělaní. To, že se mi zdají jejich názory nepřijatelné je z části i můj problém. Mám svůj názor a tudíž musí být i protinázor. Tak to ve světě funguje. Nemyslím si, že moje názory jsou špatné. Jsou jen neuměle publikováním díky nedostatečnému vzdělání.Docela rád bych se s vámi i panem Kovaříkem sešel, třeba na Mohyle míru a "pokecal".
    K té kapli, jen to, že ten návrh už je 3x předělaný. Jsem pro moderní stavbu a o té rozhoduje ten kdo ji platí. Mám dojem, že většině obyvatel je to šuma fuk. Osobně bych byl pro něco úplně extravagantního. Víra člověka je něco jedinečného, neopakovatelné, nezcizitelné a taková by byla moje kaple. Každé dobré umělecké dílo bylo po stvoření popliváno. Přál bych to i naší kapli.
    Tak jsem se vykecal a večer v 6 jdu na důchodcovské pivínko. Tam kdybych přednes co jsem zde stvořil, tak na mne budou koukat jak na vola. To je zcela jiná sestava, jiná liga, ale lepší tam nenajdu. Pište dále, už se těším i na pana Kovaříka.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! Potěšil jste mne a já si oddechl. Jak jsem právě napsal jinde: zmocňují se mne obavy, zda to trochu nepřeháním a neměl bych své psaní učinit více „nedělní záležitostí“. Také proto bych byl rád, kdyby se přidal někdo další. Např. pod napoleonskou tématikou Váš bonapartistický sok, pan Kratochvíl. (Pan Jiří Kovařík to asi nebude - obávám se, že jste ho poněkud odradil.) Mám dojem, že jsem na Vašich předchozích blozích (sakreš, jak se to slovo skloňuje?) zahlédl i nějaké skauty a rugbysty. Námětů je tu dost, ovšem k internetu budou mít asi blíž mladí. Pro starší se hodí víc ta hospoda. To je skutečné setkání s živými lidmi, kdežto tohle jenom s fantomy. Hrají se tam dosud taroky?

    No to se má samo sebou, že se domníváte, že Vaše názory nejsou špatné. Jinak byste přece zastával lepší, kdybyste věděl, že nějaké takové existují. To snad dělá (a právem) každý, ne? – Já Vám zase říkám, že se v mnoha věcech mýlíte, a to, co je vskutku pravděpodobně vesměs dobré, jsou Vaše pohnutky a úmysly, nikoli závěry.

    K té kapli: Nejde jen o to, KDO rozhoduje, ale především JAK rozhodne. Nestaví si tu přece trpajzlíka do zahrádky! Jedná se o něco, co bude sloužit všem. - Tak ať Vám to dobře dopadne! Slibuju, že si uplivnu, až půjdu kolem, jestli Vás to potěší.
    TG

    OdpovědětVymazat